Kundtjänstmedarbetare för kommande uppdrag till Borås.

Detaljer

Kontakt:
Louice Silvärn, 
louice.silvarn@randstad.se
Sista ansökningsdag:
2021-05-09
Omfattning:
Heltid
Anställningsform:
Tillsvidare
Ort:
Västra Götalands län, 
Borås kommun
Kategori:
Kundtjänst, service, handel
Specialisering:
Kundtjänst

arbetsbeskrivning.

För kunds räkning söker vi nu omgående en driven kundtjänstmedarbetare som vill arbeta med inkommande samtal. Om du är tillgänglig redan idag, tveka ej med att söka.

Letar du efter ett jobb där du får bidra med din erfarenhet som kundtjänstmedarbetare?  Bidrar din personlighet till att inspirera teamet och lösa problem? Talar och skriver du svenska flytande samt har tidigare erfarenhet av kundsupport via telefon, chatt och mail och söker nästa utmaning i arbetslivet? 

Då kan vi på Randstad snart ha nästa uppdrag för dig!

Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.

ansvarsområde.

I rollen som kundtjänstmedarbetare kommer du främst att arbeta med inkommande frågor från kunder via telefon, chatt och mail. Du kommer att vara en central kontaktyta för kunderna i rollen där du fokuserar på kommunikation och uppföljning. En viktig del av arbetet är att erbjuda kunderna anpassade lösningar till deras förfrågningar.

Arbetsuppgifter:
• Besvara kundärenden via telefon, mail och chatt.
• Hantera beställningar via interna processer och system.
• Hantera tekniska frågor.

arbetstider.

Heltid. Uppdraget startar omgående och pågår 6 månader framåt, med god chans till förlängning. 

Du arbetar måndag – fredag och arbetstiderna varierar men är alltid dagtid.

kvalifikationer.

För den här rollen söker vi dig som är social, driven och framåt. Du är orädd och trivs i en roll där du tar kontakt med människor via telefon. Du är lösningsorienterad, noggrann och då man arbetar i team gillar du att samarbeta med dina kollegor. 

Du har:

En slutförd gymnasieutbildning med godkända betyg. 
Tidigare erfarenhet från service och administration, gärna inom kundtjänst och försäljning. 
Mycket god datavana 
Goda kunskaper i svenska och engelska, i både tal och skrift

För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald. 

ansökan.

2021-05-09, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt. 

om Randstad.

Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden.

Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.

https://www.randstad.se