Kundtjänstmedarbetare.

Detaljer

Kontakt:
Johan Karlsson, 
johan.karlsson@randstad.se
Sista ansökningsdag:
2019-12-11
Omfattning:
Heltid
Anställningsform:
Tillsvidare
Ort:
Västra Götalands län, 
Göteborg kommun
Kategori:
Kundtjänst, service, handel
Specialisering:
Kundtjänst

arbetsbeskrivning.

Gillar du att vara personen som hjälper andra att ta rätt beslut med hjälp av din kommunikativa förmåga och säljande inställning? Talar du och skriver svenska flytande samt har tidigare erfarenhet av kundsupport samt administration och söker nästa utmaning i arbetslivet efter årsskiftet? 

Bidrar din personlighet till att inspirera teamet och lösa problem? Då har vi på Randstad nästa uppdrag för dig! 
Vi söker nu  kundrådgivare till vår kund inom bilindustrin med start i januari 2020.

Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.

ansvarsområde.

I rollen som kundrådgivare kommer du främst att arbeta med inkommande frågor från kunder via telefon, chatt och mail. Du kommer att vara en central kontaktyta för kunderna  i rollen med stort fokus på kommunikation och uppföljning. 

Stor fokus kommer att ligga på att erbjuda kunder anpassade lösningar till deras förfrågningar. 

 All hantering av ärenden kommer du själv hantera, med hjälp av FAQ’s samt kollegor på plats. I dina arbetsuppgifter kommer du även att arbeta med löpande förbättringsförslag och effektivisering av processer.  
 
Besvara kunders frågor via telefon, mail och chatt.

Hantera beställningar via interna processer och system.

Arbeta aktivt med merförsäljning i dialog med kunder. 

Löpande arbeta med feedback-hantering från kunder.

Varierande arbetstider, inkluderat kvällstid samt helg.

omfattning.

Tjänsten är på heltid, arbetstid enligt överenskommelse.

kvalifikationer.

Flytande i svenska språket samt engelska både muntligt och skriftligt.

Tidigare erfarenhet från kundsupport eller administration.

Intresse av att arbeta och kommunicera med människor.

God datorvana och erfarenhet samt kunskap inom Microsoft office-paketet.

Gymnasieexamen.

Meriterande:

Erfarenhet från att arbeta i CRM-system.

Körkort. 

För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

Låter ovanstående som en arbetsbeskrivning som passar dig väl?

Tveka då inte på att skicka in din ansökan!

ansökan.

Sista ansökningsdag: 2019-12-11, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.

För information: Johan Karlsson, Konsultchef. Mail: johan.karlsson@randstad.se 

om Randstad.

Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden.

Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.

https://www.randstad.se