kundservicesamordnare sökes till vår kund i Malmö.

Detaljer

Kontakt:
Melinda Nilsson, 
melinda.nilsson@randstad.se
Sista ansökningsdag:
2020-01-31
Omfattning:
Heltid
Anställningsform:
Tidsbestämd
Ort:
Skåne län, 
Malmö kommun
Kategori:
Kundtjänst, service, handel

arbetsbeskrivning.

Skulle du beskriva sig som kommunikativ, säljande och initiativtagande? Då kan vi på randstad ha ett uppdrag för just dig. Just nu söker vi en kundservicesamordnare till vår kund i Malmö.
Uppdraget kommer innehålla varierande arbetsuppgifter som bland annat administration, kundsupport och merförsäljning. Känns detta som intressanta arbetsuppgifter – varmt välkommen med din ansökan redan idag!

Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.

ansvarsområde.

I din roll som kundservicesamordnare kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter bestå av att:

• avlasta platschefen i kundkontakten samt kontakten med kund-varuhusen i Distrikt Syd. Två dagar i veckan kommer tillbringas på kund-varuhuset i Malmö resp. Helsingborg. 

• stötta avdelningen med merförsäljning i alla sina kundkontakter.

• Kundsupport vid frågor gällande offerter samt faktura-frågor.

• Administration i form av bl. a. fakturering.

omfattning.

Heltid.  Arbetstid: Måndag-fredag 08.00-17.00.

kvalifikationer.

För att vara aktuell för uppdraget som kundservicesamordnare ser vi att du har 1-2 års erfarenhet av kundkontakt och försäljning eftersom uppdraget kommer innebära en stor del av försäljning och kundkontakt. 

När du under uppdraget kommer vara ute på kund-varuhuset kommer du vara företagets ansikte utåt, därför ser vi att du har enkelt för att bygga relationer samt att du har ett genuint intresse av kunder och har ett mål att hela tiden sträva efter att erbjuda bästa tänkbara service. För att trivas i rollen ser vi att du har ett eget driv samt att du är punktlig och strukturerad. Andra utmärkande egenskaper som vi värdesätter är din positiva attityd och förmåga att skapa goda kundrelationer över telefon men även ute på marknaden. Mycket goda kunskaper i svenska språket tal och skrift är även också ett krav samt körkort och tillgång till bil.

För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

ansökan.

2020-01-31, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.

För information: Melinda nilsson

om Randstad.

Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden.

Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.

https://www.randstad.se