Kundservicemedarbetare till ledande Telekombolag.

Publicerad:
2019-02-07
Omfattning:
Heltid
Kontakt:
Jimmy Hägglund

Detaljer

Publicerad:
2019-02-07
Ort:
Stockholm, Stockholms län
Kategori:
Kundtjänst, service & handel
Specialisering:
Kundtjänst
Omfattning:
Heltid
Referensnummer:
201202321
Sista ansökningsdag:
2019-02-28
Kontakt:
Jimmy Hägglund

Beskrivning

Kundservicemedarbetare till ledande Telekombolag
Har du ett stort intresse för service och är redo för nästa utmaning? Söker du en långsiktig tjänst där du får möjlighet att utvecklas? Skulle du dessutom beskriva dig själv som en positiv, ödmjuk och beslutsam person som drivs av att göra skillnad för kunderna? Passa då på att söka till rollen som Kundservicemedarbetare redan idag!

Arbetsgivare: Randstad.

Läge: Huvudkontoret i Kista.

Omfattning: Heltid 40h/v under provanställningen, därefter 38,25h/v. Fast/rullande schema, vardagar kontorstider.

Start: Omgående, vid god prestation är intentionen att efter ca 3 månader bli anställd direkt hos kunden.

Arbetsbeskrivning
I denna roll kommer du att bearbeta enklare supportfrågor där man guidar kunder genom olika processer som berör t.ex. inställningar och liknande systemfrågor. Som person bör man vara teknikintresserad och van vid att hantera iphones och liknande utrustning för att kunna säkerställa att alla ärenden blir lösta på bästa möjliga sätt från start till mål.

Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Som person är du driven, självständig och ansvarsfull. Du har alltid kunden i fokus och drivs av att hitta lösningar på problem. Du är trygg i dig själv och vågar ta beslut samt driva på och ta initiativ i olika ärenden. Du hjälper gärna dina kollegor och tycker om en öppen och ärlig kultur som månar om kvalitet.

Du sitter i ett lugnt och öppet kontorslandskap vilket bidrar till en härlig gemenskap!

Hos kunden blir du en viktig pusselbit i en flexibel och prestigelös organisation som präglas av stark teamkänsla och högt engagemang. Du får möjlighet att växa i din roll och för rätt person finns många spännande karriärvägar.

Kvalifikationer
Kvalifikationer för tjänsten:

• Tidigare erfarenhet av kundbemötande, gärna från kundtjänst, telefonväxel eller callcenter.

• Lättlärd i olika system samt en god datavana. Sinne för teknik.

• Mycket goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift.

• Tillgänglig att kunna starta nån gång mellan 11-28 feb.

• Ingen semester/ledighet planerad under de första 3 månaderna.

Om Randstad
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världens största företag inom rekrytering och bemanning. Vi har som målsättning att bidra till en bättre arbetsmarknad. Det gör vi genom att hitta rätt matchning mellan företag och arbetssökande. På så sätt hjälper vi företag att växa och bli mer framgångsrika och vi hjälper arbetssökande att hitta rätt jobb och uppnå sina drömmar.

Sista ansökningsdag: 2019-02-28, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.

För mer information: jimmy.hagglund@randstad.se