Kontorskoordinator i Stockholm.

Publicerad:
2019-01-14
Omfattning:
Heltid
Kontakt:
Natalie Bettar

Detaljer

Publicerad:
2019-01-14
Ort:
Stockholm, Stockholms län
Kategori:
Administration & kontor
Specialisering:
Reception
Omfattning:
Heltid
Referensnummer:
201196565
Sista ansökningsdag:
2019-02-07
Kontakt:
Natalie Bettar

Beskrivning

Är du en social person som gillar att lösa uppgifter på ett innovativt och självgående sätt? Är du även en person som vill ha ett omväxlande arbete och ha det övergripande ansvaret för kontoret? Då kan du vara den vi söker! Vi söker nu en kontorskoordinator på heltid till ett attraktivt företag i centrala Stockholm.

Omfattning: Heltid, tillsvidare. Start omgående. Arbetstider är vardagar kl. 8.00-17.00

Arbetsbeskrivning:
Rollen är bred och innebär en variation av uppgifter inom både administration och all service kopplat till företagets reception. Främst kommer du finnas behjälplig och ta emot besökare, ansvara för företagets växel samt hantera fakturor och reseräkningar.

Du kommer även att arbeta med;

  • Bemanna receptionen och ta emot besökare
  • Personalplanering – bokning/upplärning av vikarier vid behov.
  • Introduktion för nyanställda avseende lokaler och säkerhet.
  • Post- och budhantering med tillhörande administration.
  • Felanmälningar till hyresvärd och uppföljning av dessa.
Kvalifikationer:
Här behöver du;

  • Minst 2 års erfarenhet som receptionist eller från liknande roll
  • Gymnasieutbildning
  • Goda kunskaper i MS Office, framförallt Word och Excel.
  • Goda kunskaper i svenska och engelska, i såväl tal som skrift.

Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Som person har du en positiv attityd till kollegor och arbetsuppgifter. Du är nyfiken och har lätt för att lära nya system samtidigt som du är noggrann, ansvarstagande och strukturerad. Vi tror även att du är en problemlösare som gillar att ta egna initiativ och har lätt för att prioritera mellan ärenden.

För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

Om Randstad
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad ett av världens största företag inom rekrytering och bemanning. Vi har som målsättning att bidra till en bättre arbetsmarknad. Det gör vi genom att hitta rätt matchning mellan företag och arbetssökande. På så sätt hjälper vi företag att växa och bli mer framgångsrika och vi hjälper arbetssökande att hitta rätt jobb och uppnå sina drömmar.

Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, möter olika företagskulturer och får erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du trivas hos oss.

Sista ansökningsdag: 2019-02-07 urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.

För information: Natalie Bettar