Kontorschef till välkänd organisation i Trollhättan.

Publicerad:
2018-02-09
Omfattning:
Heltid
Kontakt:
Malin Fogelin

Detaljer

Publicerad:
2018-02-09
Ort:
Trollhättan, Västra Götalands län
Kategori:
Försäljning
Specialisering:
Affärsutveckling
Omfattning:
Heltid
Referensnummer:
201123566
Sista ansökningsdag:
2018-03-08
Kontakt:
Malin Fogelin

Beskrivning

Vi söker en kontorschef till vår attraktiva kund i Trollhättan. Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av operativt ledarskap samt affärsutveckling i små och medelstora bolag. Skulle du beskriva dig som företagsam och lyhörd? Ser du alltid människorna bakom affären och möjligheten bakom mötet? Vi söker nu dig som trivs i yrken där du får arbeta nära kunder såväl som dina närmsta kollegor på kontoret. Låter detta som en tjänst för dig? Då ser vi fram emot din ansökan redan idag!

Omfattning: Heltid, start enligt överenskommelse och tjänsten är tillsvidare. (50% kontorschef och 50% affärsutvecklare)

Arbetsbeskrivning:
Här välkomnas du till en attraktivt belägen adress i Trollhättan. Kontoret är ljust och man sitter i egna kontor med trevliga gemensamhetsutrymmen. Som affärschef kommer du ha direkt personalansvar för 5 medarbetare och 3 konsulter.

Exempel på dina arbetsuppgifter:

  • Chefs- och ledaransvar för kontorets rådgivare och konsulter samt säkerställa att kontorets affärsmål vad gäller drift, volymer, kvalité och resultat uppnås.
  • Säkerställa att aktiviteter och mål genomförs i bolagets affärsverksamhet mot kund.
  • Operativt utveckla kundens affär med hjälp av verktyg, kunderbjudanden och definierade arbetsprocesser.
  • Utveckla och coacha rådgivare i uppsökande och proaktivt säljarbete
  • Ingå i ledningsgrupp och arbeta nära VD samt övriga kollegor i bolaget för att fånga upp och hantera utmaningar, frågetecken, goda idéer etc.
Kvalifikationer:

  • B- körkort samt tillgång till bil då resor kommer förekomma i arbetet.
  • Kandidatexamen inom relevant område eller motsvarande kompetens.
  • Minst 2 års erfarenhet av ledarskap och flera års erfarenhet av operativt ledarskap.
  • God kännedom om små- och medelstora företag i det regionala området inom Fyrbodal.
  • 2-4 års relevant arbetserfarenhet inom eget företagande eller rådgivning till företagare.
Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Som person tror vi att du är ansvarstagande och motiveras av att uppnå gemensamt uppsatta mål. Vi tror att du har en förmåga att inspirera och engagera såväl kunder som kollegor. Visst är du givet kommunikativ och trivs i arbeten där du får utlopp för ditt sociala sätt? Vi tror även att du har en analytisk ådra och har en förmåga till problemlösning. Har du även en positiv inställning till arbetet och är utvecklingsorienterad? Stämmer detta in på dig? Då kommer du bli en mycket uppskattad kollega!

För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

Om Randstad:
Hösten 2016 bytte Proffice namn till Randstad. Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världens näst största företag inom rekrytering och bemanning.

Sista ansökningsdag: 2018-03-07, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.

För information: Malin Fogelin | malin.fogelin@randstad.se |