Konsult inom inköpsadministration i Göteborg.

Publicerad:
2019-05-24
Omfattning:
Heltid
Kontakt:
Maria Hellström

Detaljer

Publicerad:
2019-05-24
Ort:
Göteborg, Västra Götalands län
Kategori:
Ekonomi, redovisning, lön & inköp
Specialisering:
Inköp
Omfattning:
Heltid
Referensnummer:
201225526
Sista ansökningsdag:
2019-08-15
Kontakt:
Maria Hellström

Beskrivning

Randstad har som ambition att vara en arbetsgivare som gör skillnad för människor i arbetslivet. Är du konsult i hjärtat utan att veta om det? Om du känner igen dig i följande beskrivning så kommer vi att vilja komma i kontakt med dig.

En Randstad-konsult är, enligt oss, en person som arbetar hårt för att nå sina mål och inte ger sig i första taget och som kan identifiera styrkor i människor runt sig. En som brinner för idéer och visioner. En framgångsrik Randstad-konsult lyssnar, pratar, känner, tänker, kämpar, förstår, ger inte upp, undersöker, bryter mönster, ställer frågor, höjer ribban, misslyckas, reser sig och lyckas.

Arbetsbeskrivning
För våra kunders räkning söker vi nu administratörer till olika uppdrag. Har du erfarenhet av operativt inköp där du bland annat har hanterat godsmottagning, tulldeklarering, spedition, fakturahantering, leveransbevakning och annat, vill vi gärna se din ansökan redan idag.

Eftersom våra kunders behov dyker upp löpande så vill vi även komma i kontakt med dig som arbetat mer med både leverantörsutveckling och relationerna mellan köpare och säljare, avtalshantering och det mer taktiska inköpets delar.

Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.

Kvalifikationer
Du har eftergymnasial utbildning inom logistik eller inköp samt praktisk erfarenhet av administrationen runt logistik och eller inköp. Vidare kommunicerar du fritt på svenska och engelska. Du har även vana av att arbeta med olika affärssystem, och tycker om att lära dig nytt.

För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

Om Randstad
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad ett av världens största företag inom rekrytering och bemanning. Vi hjälper både stora och små organisationer att hitta rätt personal. Det innebär att vi kan erbjuda hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Så oavsett om du söker extrajobb eller fast anställning har du hamnat helt rätt. Vi har goda möjligheter att hitta rätt karriärvägar för just dina önskemål.

Sista ansökningsdag: 2019-08-15, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.

För information: Maria Hellström, konsultchef maria.hellstrom@randstad.se