Kategoriadministratör inom Inköp.

Detaljer

Kontakt:
Annelie Sjögren, 
annelie.sjogren@randstad.se
Sista ansökningsdag:
2020-01-31
Omfattning:
Heltid
Anställningsform:
Tidsbestämd
Ort:
Stockholms län, 
Solna kommun
Kategori:
Administration & kontor
Specialisering:
Administration

arbetsbeskrivning.

Nu söker vi en kategoriadministratör till ICA Sveriges  huvudkontor i Solna. 
Har du erfarenhet av dagligvaruhandelsbranschen och gärna inom inköp? Vi söker dig som är en god administratör och trivs med att ge service via telefon och e-post.  Är det dig vi söker? Då är du varmt välkommen in med din ansökan!

ansvarsområde.

Här välkomnas du till inköpsavdelningen och kategoriansvariga, ett team på 16 personer som värdesätter kvalité i arbetet och att ha roligt tillsammans.
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter som kategoriadministratör är att: 
  • Hantera prisdifferenser samt stämma av avvikelser mot befintliga prislistor
  • Hjälper inköpare med administration i samband med förhandlingar
  • Lägger in leverantörsinformation i system
  • Hjälpa till men övriga administrativa uppgifter
  • Ge service till interna kollegor och leverantörer
Tjänsten är placerad på ICA Sveriges nybyggda huvudkontor i Solna och du sitter i ett öppet landskap i ljusa fräscha lokaler. 

omfattning.

Omfattning: Heltid, kontorstider. Med start i januari och 4 månader framåt (god chans till förlängning). 

kvalifikationer.

Här behöver du:
  • Ha avslutad gymnasieutbildning, gärna högskoleutbildning
  • Vara en van datoranvändare och kunna arbeta i flera system, samt har mycket goda färdigheter i Excel
  • Ha erfarenhet från administrativa arbetsuppgifter
Vi ser det som ett plus (ej krav) om du har god erfarenhet från daglig varuhandelsbranschen.

Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Det är viktigt att du trivs med att samarbeta och ge service till andra för att nå gemensamt uppsatta mål. Du är noggrann, lösningsorienterad och ser lätt samband mellan olika delar.

För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

ansökan.

Sista ansökningsdag: 2019-01-31, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.

om Randstad.

Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden.

Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.

https://www.randstad.se