Inköpare till stort bolag i Finspång.

Detaljer

Publicerad:
2019-11-05
Ort:
Norrköping, Östergötlands län
Kategori:
Ekonomi, redovisning, lön & inköp
Specialisering:
Inköp
Omfattning:
Heltid
Referensnr:
201253046
Sista ansökningsdag:
2019-11-25
Kontakt:
Lisen Götze
arbetsbeskrivning.

Är du en nyfiken inköpare som är sugen på en ny och spännande utmaning inom området hos en av våra stora kunder? Trivs du med att arbeta mot högt uppsatta mål och att vara länken mellan flera olika parter? Läs då vidare och sök idag, urval sker löpande!

Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.

ansvarsområden.

I din roll som inköpare hos vår kund kommer du att förhandla, beställa och koordinera inköp mot leverantörer, där du kommer ha ansvar för en mängd egna leverantörer. Du ansvarar för att företagets interna och externa servicekunder får sitt material i rätt tid, till rätt totalkostnad och till rätt kvalité. Du har genom ditt inköpsområde ett nära samarbete med de strategiska inköparna och logistik och kan vara med och påverkar och driva supply chain förbättringar. Som inköpare kommer du att vara länken och den naturliga kontaktytan mellan marknadsteamen, serviceverkstaden, projektledning, konstruktion och dina leverantörer.

omfattning.

Detta är ett konsultuppdrag med start omgående, och som kommer att fortskrida till och med 2020-05-01. Arbetstiderna är måndag till fredag, kontorstider.
kvalifikationer.

För att kunna göra ett så bra arbete som möjligt och trivas i din roll tror vi att du har följande erfarenhet och egenskaper:

• Relevant högskoleutbildning som YH utbildning inom inköp eller logistik, examen inom logistikområdet eller motsvarande.

• Du har viss erfarenhet av inköpsarbete.

• Ett resultatorienterat arbetssätt med starkt driv.

• Affärsmannaskap och en förmåga att kunna se helheten.

• Goda språkkunskaper i engelska

• Social kompetens och kundfokus

För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

ansökan.

Sista ansökningsdag är den 2019-11-25, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.

För information: Kontakta ansvarig konsultchef Lisen Götze på lisen.gotze@randstad.se.
om randstad.

Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden.

Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.