Initiativtagande orderadministratör till globalt företag i Staffanstorp

Publicerad: 2017-05-17
Ort:
Staffanstorp, Skåne län
Kategori:
Administration & kontor
Specialisering:
Administration
Omfattning:
Heltid
Referensnummer:
201054113
Sista ansökningsdag:
2017-06-17
Kontakt:
Kim Flemström
Har du minst 1 års erfarenhet av orderhantering, gymnasieutbildning och goda datorkunskaper? Skulle du dessutom beskriva dig själv som kvalitetsmedveten, engagerad och resultatorienterad? Då har på Randstad nästa uppdrag för dig. Vi söker nu, för start i maj, en initiativtagande orderhanterare till Staffanstorp.

Uppdragsgivare: Randstad AB

Ort: Staffanstorp

Omfattning: Heltid, 37,5 h / vecka (8-16). Med start i maj och för uppdrag till 30 juni 2017.

Arbetsbeskrivning:
Här sitter du som orderadministratör på vårt kontor med ditt team om 5 glada kollegor. I rollen kommer du att ta emot och registrera orders från norska kunder via telefon och mail.

Här arbetar du med;

  • sälj- kund- och lagerfrågor och att hantera felsökning och efterlysa orders.
  • prishantering och andra administrativa arbetsuppgifter som tillkommer, liksom att stötta kollegor.
Kvalifikationer:
Här behöver du:

  • Minst 1 års erfarenhet av orderhantering.
  • Grundläggande förståelse för norska och danska, goda kunskaper i svenska och engelska i såväl tal som skrift.
  • Gymnasieutbildning och goda datorkunskaper.
För att passa i tjänsten ser vi gärna att du är initiativtagande, har ett personligt engagemang och en god förmåga att effektivt driva ditt arbete och dina projekt framåt. Du har lätt för att samarbeta i team och är bra på att planera och organisera ditt arbete. Är du dessutom kvalitetsmedveten och resultatorienterad kommer du att bli en uppskattad kollega hos oss.

För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

Om Randstad:
Hösten 2016 bytte Proffice namn till Randstad. Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världens näst största företag inom rekrytering och bemanning.

Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar som hos en traditionell arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort.

Utöver det får du även en mängd karriärmöjligheter, möter olika företagskulturer och får erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett spännande, välfyllt CV. Söker du en arbetsgivare som erbjuder spännande uppdrag och nya kontaktnät kommer du trivas hos oss.

Sista ansökningsdag: 2017-06-17, Urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.

För information: Kim Flemström | kim.flemstrom@randstad.se | eller | Josefin Andersson | josefin.andersson@randstad.se |