extrajobb inom reception.

Publicerad:
2019-06-20
Omfattning:
Deltid
Kontakt:
Angelica Hellström

Detaljer

Publicerad:
2019-06-20
Ort:
Malmö, Skåne län
Kategori:
Administration & kontor
Specialisering:
Reception
Omfattning:
Deltid
Referensnummer:
201231689
Sista ansökningsdag:
2019-08-30
Kontakt:
Angelica Hellström
Extrajobb

Beskrivning

Är du som person flexibel, serviceminded och lättlärd? Då har vi det perfekta extrajobbet för dig. Just nu söker vi nämligen personal för behovsanställning inom reception.

Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.

Till denna tjänst söker vi personer för extraarbete. Enligt vårt kollektivavtal är det därför viktigt att du som söker kan visa intyg att du har en annan huvudsaklig sysselsättning. Det kan vara exempelvis studier eller annat arbete med en omfattning på minst 50 %. Om du söker arbete på heltid så hänvisar vi istället till våra utannonserade tjänster för heltidsarbete.

Vi på Randstad hjälper ett flertal företag runt om i regionen med bemanning till deras reception. Vi behöver just nu stärka upp denna pool med nya stjärnor. Arbetsuppgifterna i rollen kan variera men är bland annat att registrera besökare, ta emot samtal via telefon och mail, posthantering, enklare administration samt uppdukning av fika och frukostar.

Tjänsten är en behovsanställning och du som konsult kommer att anställas på timmar. Arbetet är förlagt under kontorstider mellan 08:00 – 17:00. Du som konsult skall vara tillgänglig minst 2 dagar/vecka. Tjänsten har tillsättning omgående.

Krav för tjänsten:

- Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både skriftligt och muntligt

- Erfarenhet av liknande arbetsuppgifter inom reception, administration eller service

- Kunskap i MS Office

- Annan huvudsaklig sysselsättning

Meriterade

- Körkort B och tillgång till bil

För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

2019-08-31, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.

För information: Angelica Hellström, konsultchef, angelica.hellstrom@randstad.se.

Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden.

Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.