Executive assistant till kund i centrala Stockholm.

Detaljer

Kontakt:
Anna Hedberg, 
anna.hedberg@randstad.se
Sista ansökningsdag:
2021-09-26
Omfattning:
Heltid
Anställningsform:
Tidsbestämd
Ort:
Stockholms län, 
Stockholm kommun
Kategori:
Administration & kontor
Specialisering:
Assistent

arbetsbeskrivning.

Har du erfarenhet som chefsassistent eller assistent till ledningsgrupper? Är du en strukturerad och serviceinriktad person som vill arbeta med varierande arbetsuppgifter? Då tror vi att du skulle trivas som Executive Assistant. Vi erbjuder en utvecklande roll till ett stort internationellt företag med placering i fina lokaler i centrala Stockholm. Låter det som något för dig? Då är du varmt välkommen med din ansökan till oss redan idag! 

Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.

ansvarsområde.

Rollen som Executive Assistant innebär en varierad arbetsdag med högt tempo. Du arbetar dedikerat  gentemot företagets VD samt personer i ledningsgruppen och avlastar deras administrativa behov. Syftet med rollen är att finnas behjälplig genom att supporta och stötta cheferna för att underlätta deras dagliga arbete. Rollen kräver att man har hög grad av integritet, och känner sig bekväm med att arbeta självständigt som i större grupp. Exempel på arbetsuppgifter kan vara: 
  • Sköta kalender, e-mailhantering samt koordinera möten och konferenser. 
  • Ordna presentationer i PowerPoint. 
  • Administrera reseräkningar, fakturor, utlägg och tidrapportering.
  • Boka resor och hotell. 

arbetstider.

Heltid. Start måndag 1 november
Arbetstider är måndag – fredag. 

kvalifikationer.

För att vara aktuell har du: 
  • Något eller några års erfarenhet av liknande roll 
  • Goda kunskaper i Officepaketet 
  • Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, tal och skrift 
  • Har du erfarenhet av SAP är det meriterande 
För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

ansökan.

2021-09-26 , urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.

För information: Anna Hedberg | Talent Sourcer | anna.hedberg@randstad.se  

om Randstad.

Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden.

Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.

https://www.randstad.se