Ekonomimedarbetare löpande bokföring.

Publicerad:
2019-05-13
Omfattning:
Heltid
Kontakt:
Natalie Bettar

Detaljer

Publicerad:
2019-05-13
Ort:
Stockholm, Stockholms län
Kategori:
Ekonomi, redovisning, lön & inköp
Specialisering:
Redovisning
Omfattning:
Heltid
Referensnummer:
201218987
Sista ansökningsdag:
2019-05-29
Kontakt:
Natalie Bettar

Beskrivning

Uppskattar du att arbeta i en bred roll där du har helhetsansvar för driften på kontoret och ekonomin? Har du tidigare erfarenhet av fakturahantering och bokföring? Trivs du i en familjär arbetsmiljö där du jobbar nära VDn tillsammans med andra engagerade medarbetare? Vi söker dig som gillar att agera spindeln i nätet.

Du välkomnas in till en familjär företagskultur med engagerade medarbetare i attraktiva lokaler mitt i centrala Stockholm. Som redovisningskonsult får du arbeta självständigt i en bred roll med stor möjlighet till personlig utveckling.

Den större delen av arbetet kommer till exempel vara fakturahantering och bokföring. Men också annat, som att ansvara för kontoret och ordna uppkommen administration. Om du har rätt förutsättningar för rollen så har du troligen erfarenhet av både service och ekonomi liksom du trivs i mötet med andra. Låter det som du? Välkommen med din ansökan, redan idag.

Omfattning: Direkt rekrytering med provanställning på 6 månaders

Ort: Stockholm City

Omfattning: Heltid, flex. Start enligt överenskommelse och tillsvidare.

Arbetsbeskrivning:
Hit kommer du till ett mindre, sammansvetsat team med 30 anställda.

Rollen innefattar följande:

  • Fakturahantering, från att skapa fakturor till att ta fram fakturaunderlag och korrigera då det behövs.
  • Löpande bokföring samt sköta löner
  • Kontaktpersonen mot banker
  • Förbereda samt medverka vid kundmöten
  • Inköp av kontorsmaterial
  • Övriga uppgifter, det som behövs stöttning med för dagen. Det kan vara administrativa uppgifter men också då kaffemaskinen behöver omvårdnad.
Kvalifikationer:

  • Här behöver du tidigare erfarenhet av service och bokföring, med fördel inom fakturahantering.
  • Du håller både en god svenska och engelska i såväl tal som skrift
  • Du har god systemvana och lätt för att sätta dig in i nya system.
Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Som person är du öppen och initiativtagande. Du trivs i en omväxlande roll och tar gärna tag i det som behövs. Andra beskriver dig ofta som hjälpsam, lämnar man något till dig så kan man räkna med att det blir gjort och dessutom riktigt bra. Det har troligen med ditt driv och engagemang att göra, du trivs helt enkelt när du får saker genomförda. Är du dessutom professionell, självgående och med en ljus syn på arbetet? Då kommer du att trivas hos kunden.

För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

Sista ansökningsdag: 2019-05-29, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.

För information: Natalie Bettar | natalie.bettar@randstad.se |