Drivna administratörer till konsultuppdrag i Göteborg.

Detaljer

Kontakt:
Maria Hellström, 
maria.hellstrom@randstad.se
Sista ansökningsdag:
2020-03-01
Omfattning:
Heltid
Anställningsform:
Tillsvidare
Ort:
Västra Götalands län, 
Göteborg kommun
Kategori:
Administration & kontor
Specialisering:
Administration

arbetsbeskrivning.

Nytt år, nytt liv? Vi på Randstad vill starta 2020 med att fortsätta utöka vårt stora starka gäng konsulter inom administration, och mycket spännande är på gång hos våra kunder.  Kanske är du konsult i hjärtat utan att veta om det. Om du känner igen dig i följande beskrivning så kommer vi att vilja komma i kontakt med dig.

En Randstad-konsult är, enligt oss, en person som arbetar hårt för att nå sina mål och inte ger sig i första taget och som kan identifiera styrkor i människor runt sig. En som brinner för idéer och visioner. En framgångsrik Randstad-konsult lyssnar, pratar, känner, tänker, kämpar, förstår, ger inte upp, undersöker, bryter mönster, ställer frågor, höjer ribban, misslyckas, reser sig och lyckas.

Rollen som administratör passar dig som är målinriktad och lösningsorienterad. Du brinner för administration och struktur, ordning och reda. Det känns naturligt för dig att möjliggöra goda kontakter mellan olika parter, både externt och internt. Du är lite av ett serviceproffs.

Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.

ansvarsområde.

Våra kundbolag existerar i en mängd olika branscher, vilket gör det möjligt att få arbeta brett med administration. Ansvarsområden som kan ingå är HR-administration, orderadministration, systemadministration, inköpsadministration, koordinering av olika projekt, assistera olika personer hos våra kundbolag som exempelvis en chef eller en avdelning med handläggare eller försäljare.  

omfattning.

Heltidsarbete med arbetstid: Mån-fre 08.00-17.00.

kvalifikationer.

Du har minst gymnasial utbildning samt praktisk erfarenhet av administration. Vidare kommunicerar du fritt på svenska och engelska. Du har även vana av att arbeta med olika affärssystem, och tycker om att lära dig nytt.

För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

erfarenhet.

Något eller några års administrativ erfarenhet, och gärna i internationella organisationer.

ansökan.

Ansök senast 2020-03-01, urval och intervjuer kommer att ske löpande från årsskiftet. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.

För information: Maria Hellström, konsultchef maria.hellstrom@randstad.se 

om Randstad.

Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden.

Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.

https://www.randstad.se