Dansk kundtjänstmedarbetare i Stockholm.

Detaljer

Kontakt:
Caroline Karlsson, 
caroline.karlsson@randstad.se
Sista ansökningsdag:
2021-05-17
Omfattning:
Heltid
Anställningsform:
Tidsbestämd
Ort:
Stockholms län, 
Stockholm kommun
Kategori:
Kundtjänst, service, handel
Specialisering:
Kundtjänst

arbetsbeskrivning.

Nu söker vi dig som talar och skriver flytande danska med erfarenhet inom kundtjänst.  Med högsta fokus på kund och kvalitet så ansvarar du för kommunikationen med kunder genom att besvara inkommande samtal och mejl med ett positivt och lösningsorienterat sätt. Låter det som du? Då är du varmt välkommen med din ansökan.

Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.

ansvarsområde.

I rollen som kundtjänstmedarbetare är service och kundfokus självklart och du tycker om att lösa problem av alla slag. Arbetet utförs alltid med ett fokus på service, kvalité- och resultat. Du ansvarar tillsammans med dina kollegor för kommunikationen med kunder genom att besvara inkommande samtal eller mejl. Ärenden kan variera, från fakturafrågor till frågor om lagersaldo eller allmänna frågor. Företagen arbetar över hela Norden.

Exempel på arbetsuppgifter som kan förekomma:
  • Kundkontakt via telefon, mejl och chatt
  • Kontakter på danska, svenska och engelska
  • Hantera inkommande ärenden från kund
  • Reklamationer, fakturafrågor, orderhantering
  • Felsökning och problemlösning
  • Övrig administration

arbetstider.

Heltid, kontorstider mån-fre
Stockholmsområdet

kvalifikationer.

Det här behöver du:
  • Mycket goda språkkunskaper i danska, både i tal och skrift
  • Erfarenhet av kundtjänst med telefon/mail som verktyg
  • Du kommunicerar obehindrat på svenska och engelska
  • Goda kunskaper i Officepaketet och systemvana
Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Som person är du positiv, lösningsorienterad och serviceminded. Du har alltid kunden i fokus, drivs av att hitta lösningar på problem och är van med många kundkontakter. Du är trygg i dig själv och vågar ta initiativ i olika ärenden. Som person är du även lyhörd för kundens behov och brinner för service. Efter samtalet slut så ska kunden uppleva att de fått en fantastisk upplevelse, något du går igång på och ser som en kul målsättning i ditt dagliga arbete. Du ser möjligheter som ständigt strävar efter förbättring. Att hitta lösningar på ett snabbt, pedagogiskt och personligt sätt är din grej.

För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald. 

ansökan.

2021-05-017 urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.

om Randstad.

Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden.

Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.

https://www.randstad.se