Country Manager.

Detaljer

Kontakt:
Jeanette Walters, 
+46733434766, 
jeanette.walters@randstad.se
Sista ansökningsdag:
2021-12-07
Omfattning:
Heltid
Anställningsform:
Tillsvidare
Ort:
Stockholms län, 
Stockholm kommun
Kategori:
Försäljning

arbetsbeskrivning.

Vi skapar just nu vår marknads motsvarighet till idrottsvärldens ”dream team”. Är du den person vi söker att anta utmaningen att leda denna verksamhet och ta bolaget till nästa nivå? Vi ser att du skapar en kundorienterad organisation med fokus på tillväxt och kvalitet.
Vi söker en kunddriven och resultatfokuserad Country Manager som kommer att leda KEY Relocations fortsatta tillväxtresa. KEY relocation är ett av Sveriges ledande relocationföretag där kundfokus, tillväxt och kvalitet är tre ledord för den som söker denna tjänst.

ansvarsområde.

I rollen som Country Manager kommer du att vara ansiktet utåt genom att aktivt bearbeta marknaden och utveckla affärsrelationer med både våra befintliga och nya kunder. Du kommer dessutom vara ansiktet inåt för teamet på KEY Relocation genom att vara den drivande kraften för bolagets utveckling och därigenom den sammanhållande kraften för medarbetarna. Tjänsten utgår från kontoret i Göteborg alternativt Stockholm. Vi erbjuder en spännande utmaning där du kommer att tillhöra en professionell, innovativ och växande organisation som verkar inom en spännande internationell bransch.

Arbetsuppgifter:
  • Aktiv kundbearbetning samt uppföljning av leads samt löpande planering av säljaktiviteter
  • Planera, arrangera och producera seminarier, webinarier och andra kundaktiviteter.
  • Löpande kontroll på marknaden, nya kunder, konkurrenter, trender och kundbehov
  • Driva bolagets ledningsgrupp
  • Personalansvar
  • Övergripande leda bolagets digitala utveckling

kvalifikationer.

Som person är du kunddriven och resultatorienterad och du har en stark drivkraft att nå och överträffa mål. Du drivs av att kommunicera med kunder och kunna erbjuda kunderna högkvalitativa lösningar. Du är självgående och van att skapa teamkänsla hos dina medarbetare. Vidare är du beslutsam med en stor portion uthållighet. Du har en positiv inställning och en god förmåga till samarbete och relationsbyggande.
  • Gedigen försäljningserfarenhet gärna av konsulttjänster mot HR funktioner
  • Ledaregenskaper och erfarenhet av att arbeta med målstyrning.
  • Lagbyggare med vana att se och värdesätta dina medarbetare och dessutom kompetensutveckla dem
  • Behärskar svenska och engelska flytande i tal och skrift
  • Körkort B för bil ett absolut krav

ansökan.

Varmt välkommen med din ansökan.
För mer information kontakta rekryteringskonsult Jeanette Walters 0733-434766. Intervjuer och urval sker löpande.

om KEY Relocation Center AB.

KEY Relocation grundades 1993 och erbjuder helt integrerade lösningar inom global mobility för internationella bolag och deras anställda. Vår expertis ligger i en ”end-to-end-hantering” där allt sker under ett och samma tak med endast en kontaktpunkt för kunden. På så vis hjälper vi HR-avdelningar med kostnadsbesparingar i form av tid och administration och erbjuder en kund en helhetsservice. Vi har hjälpt våra kunder att transferera över 50.000 medarbetare och familjemedlemmar genom åren.

KEY Relocation erbjuder lösningar inom Destination Services, Global Mobility Services, Move Management, Interkulturell kommunikation och Företagsadministration. Vi har våra kontor i Sverige, Finland, Danmark, Norge, Spanien och med representation i Portugal, Italien samt Grekland. Vi är medlemmar i EuRA (The European Relocation Association), ERC (Employee Relocation Council), SIETAR (Society of Intercultural Educators and Researchers), Diversity Charter och IAM (International Association of Movers).
För mer information om oss, besök www.keyrelocation.se

https://www.keyrelocation.se