Clerical assistant till finspång.

Detaljer

Kontakt:
Alice Lindell, 
alice.lindell@randstad.se
Sista ansökningsdag:
2021-12-10
Omfattning:
Heltid
Anställningsform:
Tidsbestämd
Ort:
Östergötlands län, 
Finspång kommun
Kategori:
Administration & kontor
Specialisering:
Administration

arbetsbeskrivning.

Till ett internationellt bolag i Finspång, söker vi nu en Clerical Assistant.

Teknikinformationsavdelningen har 20 drivna medarbetare som arbetar med teknikinformation för gasturbiner. Vi skapar, hanterar och levererar en stor mängd informationsprodukter till både interna och externa kunder. Vi har en fullt utrustad printshop och söker nu en medarbetare som är intresserad av ett långsiktigt uppdrag för att hantera det dagliga arbetet och driva relaterade utvecklingsinitiativ. Printshopen har en bemanning med två personer som ska dela på arbetet och jobba tillsammans.

Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.

ansvarsområde.


  •  Du kommer framför allt att arbeta med uppgifter som utskrift, kopiering, scanning av ritningar och bildkort, laminering mm. 
  • Du kommer även att arbeta med materialbeställningar, lagerhållning och ekonomisk balansräkning. Arbetsplatsen är i en produktionslokal med flera skrivare och det förekommer lyft av tunga kartonger med skrivarpapper. 

arbetstider.

Heltid: 100%
Uppdrag med önskad start 2021-12-13 t.o.m 2022-06-30
Arbetstider: Dagtid 8-17 måndag till fredag

kvalifikationer.

Vi söker dig som har 3 års yrkesutbildning och några års arbetslivserfarenhet behövs.

  •  Du är självgående och trivs med självständigt arbete 
  • Du är praktisk och handlingskraftig
  • Du är tålmodig och serviceinriktad 
  • Du är intresserad av tekniska frågor och utmaningar som kan finnas i ett tryckeri 
För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

erfarenhet.

3 års yrkesutbildning + 3 års praktisk erfarenhet behövs

ansökan.

2021-12-10, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.
För information: Alice Lindell, alice.lindell@randstad.se

om Randstad.

Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden.

Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.

https://www.randstad.se