Chef till personlig assistans, Rehab Station Stockholm.

Publicerad:
2019-06-20
Omfattning:
Heltid
Kontakt:
Camilla Månsson
Telefonnummer:
0725366996

Detaljer

Publicerad:
2019-06-20
Ort:
Solna, Stockholms län
Kategori:
Sjukvård & hälsa
Specialisering:
Ledning
Omfattning:
Heltid
Referensnummer:
201224733
Sista ansökningsdag:
2019-07-05
Kontakt:
Camilla Månsson
Telefonnummer:
0725366996

Beskrivning

Vill du jobba i våra fina nyrenoverade lokaler i en spännande och intressant verksamhet?
Just nu rekryterar vi en chef som vill vara med att driva, utveckla och ta vår assistans ytterligare steg framåt. Rehab Station Assistans är en välskött och nischad assistansverksamhet som har funnits sedan 2010. Vi anordnar idag assistans för ca 40 kunder som finns i Stockholms län och i övriga Mälardalsregionen.

Om dig:
Vi söker dig som har relevant högskoleutbildning som tex socionom, beteendevetare eller sjuksköterska. Du har chefs- och ledarerfarenhet från området personlig assistans samt har kunskap om LSS. Erfarenhet av att ha arbetat inom privat verksamhet är ett krav.

Vi söker dig som har erfarenhet av att arbeta med marknadsföring på något sätt då det ingår i tjänsten att marknadsföra och sälja in Rehab Station Assistans både internt och externt.

Du har ett kundorienterat ledarskap och arbetar utefter Rehab Stations inriktning och värdegrund. Det är viktigt att du är trygg och stabil i din chefsroll, har ett coachande förhållningssätt och vill se dina medarbetare växa och ta ansvar. Du är engagerad i ditt arbete och har en drivkraft för att bearbeta marknaden och jobba med utvecklingsarbete. Vidare är du handlingskraftig, flexibel och lösningsorienterad.

Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.

Dina Arbetsuppgifter:
Du leder det dagliga arbetet och har ett övergripande ansvar för assistansverksamheten. I detta ingår bland annat ansvar för medarbetare, ekonomi, marknad och försäljning samt verksamhetsutveckling. Du är ansvarig för kvalitetssäkring gällande assistansens utformning, kundnöjdhet med mera. Arbetsgruppen omfattar idag 11 medarbetare som består av teamchefer, bemanningsassistenter och administratör.

Arbetstid/Varaktighet:
Arbetstiden är förlagd till vardagar dagtid. Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med start efter överenskommelse.
6 månader provanställning.

Vi erbjuder:
Förutom att vi erbjuder ett arbete där du bland annat får möjlighet att driva och utveckla verksamheten tillsammans med arbetsgruppen, så sitter vi i nyrenoverade kulturmärkta lokaler i Frösundavik med Hagaparken och Brunnsviken som närmsta granne.
Vi erbjuder förmåner så som subventionerad lunch, friskvårdsersättning, friskvårdstimme samt tillgång till gym i våra lokaler.

Läs gärna mer om oss på: www.rehabstation.se

Rekryteringsprocessen sköts av Randstad men du blir anställd av rehab Station Stockholm.

Välkommen med din ansökan!

Senaste ansökningsdag: 2019-07-05. Intervjuer kommer att ske löpande under rekryteringsprocessen.

För mer information om tjänsten kontakta:

Rekryteringskonsult: AnnaKatarina Jonsson, telefon: 073-343 97 17, alternativt: annakatarina.jonsson@randstad.se

eller

Josef Heijbel. 072-507 03 77, josef.heijbel@randstad.se.