Butikssäljare till Team Sportia med avdelningsansvar i Boden.

Publicerad:
2018-04-10
Omfattning:
Full time
Kontakt:
Hugo Sundlöf

Detaljer

Publicerad:
2018-04-10
Ort:
Boden, Norrbottens län
Kategori:
Försäljning
Specialisering:
Innesälj
Omfattning:
Full time
Referensnummer:
201136286
Sista ansökningsdag:
2018-05-02
Kontakt:
Hugo Sundlöf

Beskrivning

Gillar du mötet med kunden? Drivs du av försäljning? Då har vi jobbet för dig!
Vi söker nu glad och positiv person till vår cykel- och skidavdelning. Vi söker dig som har ett personligt engagemang och en god förmåga att effektivt driva ditt arbete och dina projekt framåt. Du har lätt för att samarbeta i team och är bra på att planera och organisera ditt arbete. Du är angelägen om att nå resultat och att hålla deadlines med hög kvalitet i ditt arbete.
Meriterande är sport/fritidsintresse samt ett intresse av cykling och/eller skidåkning.

Uppdragsgivare: Randstad
Ort: Boden
Omfattning: heltid

Krav för jobbet:
- Godkänd gymnasieutbildning.
- Driven, social och framåt.
- Du brinner för att jobba med människor.
- Meriterande tidigare erfarenhet inom butiksförsäljning.


Varför jobba hos Team Sportia?

Team Sportia är en franchisekedja med ett hundratal butiker över hela Sverige som saluför i stort sett samtliga varumärken inom sport och fritid. Team Sportia är marknadsledande inom cykel och fokuserar även starkt på längdåkning, hockey, fotboll och löpning. 

Team Sportia Boden har sedan starten 2010 etablerat sig som Bodens ledande sportbutik med brett sortiment av välkända varumärken och bra service som ledstjärnor. Efter några år med ombyggnationer både i vår butik och i närmiljön huserar vi nu i nya lokaler på 1100 m2 mitt i Boden centrum. Vi är stolta samarbetspartners till flertalet klubbar i staden och vi som jobbar här har en stor passion för det lokala föreningslivet och självklart älskar vi sport i alla former.

Vi strävar ständigt efter att bli bättre och vår fortsatta utveckling framåt!
Vill du vara med i vårt team och ha ett av Sveriges roligaste jobb?

Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.
Som konsult förväntas du snabbt komma in i nya organisationer och sätta dig in i olika kulturer och system på kort tid. Tjänsten innebär många kontakter och det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person är du analytisk och noggrann. Du är affärsmässig, drivande och van att arbeta självständigt. Därtill förväntas det att du levererar och bidrar med kompetens, effektivitet och erfarenhet.

För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.


Om Randstad:
Hösten 2016 bytte Proffice namn till Randstad. Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världens näst största företag inom rekrytering och bemanning.

Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar som hos en traditionell arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort.

Utöver det får du även en mängd karriärmöjligheter, möter olika företagskulturer och får erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett spännande, välfyllt CV. Söker du en arbetsgivare som erbjuder spännande uppdrag och nya kontaktnät kommer du trivas hos oss.

Sista ansökningsdag: 2017-04-26, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.

För information: Hugo Sundlöf, jr konsultchef, hugo.sundlof@randstad.se