Business Coordinator till internationellt bolag i Göteborg.

Publicerad:
2018-02-13
Omfattning:
Heltid
Kontakt:
Camilla Wohlin

Detaljer

Publicerad:
2018-02-13
Ort:
Göteborg, Västra Götalands län
Kategori:
Försäljning
Specialisering:
Säljsupport
Omfattning:
Heltid
Referensnummer:
201124619
Sista ansökningsdag:
2018-03-13
Kontakt:
Camilla Wohlin

Beskrivning

Är du som läser detta intresserad av siffror och administration? Trivs du vidare i en roll där du supporterar och är en del av en säljorganisation. Då har du kommit rätt! Tjänsten som business coordinator finns i ett globalt amerikanskt företag, som ligger i framkant vad gäller teknologi. Deras produkter har ett mycket gott rykte på marknaden. Låter det intressant? Vi tar gärna ett samtal över en kopp kaffe med dig och berättar mer om tjänsten.

Omfattning: Heltid, 8-16:30. Med start enligt överenskommelse till och med 6 månader därefter goda möjligheter till anställning hos kund.

Dina arbetsuppgifter som Business Coordinator:

  • Stötta säljarna, administrera låneavtal och kommersiella avtal.
  • Stämma av manuella avtal såsom bonus, marknadsstöd och kommissioner liksom avstämning och underhåll av investeringar.
  • Support i SAP i form av justeringar av priser, rabatter
Kvalifikationer:

  • Minst 2 års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter.
  • Tidigare erfarenhet av SAP och Excel.
  • Gärna erfarenhet av ett CRM system, som Sales Force
  • Flytande i svenska och engelska.
  • Grundläggande ekonomiska kunskaper

Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Som person behöver du vara en teamplayer med god kommunikativ förmåga. Ditt arbetssätt präglas av struktur och noggrannhet. Står du stadigt med fötterna på jorden och trivs i kontakten med dina kollegor? Då tror vi att du kommer bli en uppskattad kollega hos oss! Välkommen in med din ansökan, redan idag!

För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

Om Randstad:
Hösten 2016 bytte Proffice namn till Randstad. Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världens näst största företag inom rekrytering och bemanning.

Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar som hos en traditionell arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort.

Utöver det får du även en mängd karriärmöjligheter, möter olika företagskulturer och får erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett spännande, välfyllt CV. Söker du en arbetsgivare som erbjuder spännande uppdrag och nya kontaktnät kommer du trivas hos oss.

Sista ansökningsdag: 2018-03-13, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.

För information: Camilla Wohlin | camilla.wohlin@randstad.se |