Business Controller till Solna/Stockholm.

Publicerad:
2019-08-30
Omfattning:
Heltid
Kontakt:
Richard Grendler

Detaljer

Publicerad:
2019-08-30
Ort:
Solna, Stockholms län
Kategori:
Ekonomi, redovisning, lön & inköp
Specialisering:
Controlling & ekonomistyrning
Omfattning:
Heltid
Referensnummer:
201243228
Sista ansökningsdag:
2019-09-13
Kontakt:
Richard Grendler

Beskrivning

Nu söker vi sig som vill arbeta som controller på upphandlings/inköpsenheten hos vår kund i Solna!

Som controller kommer du bland annat att arbeta med kostnadsanalys, anbuds/utvärderingsmodeller, prismodeller, kostnadsmodeller, förbereda beslutsunderlag, samordning & uppföljning, processer samt support till upphandlingsenheten.

Önskad erfarenhet

3-5 år i en jämförbar roll inom energi- eller industrisektorn eller erfarenhet som upphandlings/inköpskonsult.

Universitet eller högskoleutbildning

Mycket god kompetens inom Excel och Powerpoint.

Flytande engelska och svenska

omfattning.

Tjänsten är på heltid och du kommer att arbeta hos vår kund i Solna. Arbetstid 8-17 med möjlighet till flex. Detta är ett konsultuppdrag och du blir initialt anställd av oss på Randstad Finance.
ansökan.

2019-09-15, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.

För information: Richard Grendler, richard.grendler@randstad.se.

om randstad.

Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden.

Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.