Avtalsadministratör, Umeå.

Detaljer

Kontakt:
Ida Fågelqvist, 
073-85 66 899, 
ida.fagelqvist@randstad.se
Sista ansökningsdag:
2020-01-31
Omfattning:
Heltid
Anställningsform:
Tidsbestämd
Ort:
Västerbottens län, 
Umeå kommun
Kategori:
Administration & kontor
Specialisering:
Administration

arbetsbeskrivning.

Vill du bli en del av en öppen och dynamisk arbetsplats där professionell och personlig utveckling står högt på agendan? Då  kan vi ha jobbet för dig!

Vi söker nu för kunds räkning en avtalsadministratör med start omgående. Tjänsten är en visstidsanställning på sju månader. Vi söker dig som har erfarenhet av administrativt arbete och kund- och/eller leverantörsreskontra.

 
Vi tillämpar ett löpande urval i denna rekryteringsprocess så ansök redan idag!   

Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.

ansvarsområde.

Du kommer att arbetar med att ge service och support till kundens externa samarbetspartners och interna kunder. Du agerar många gånger spindel i nätet och dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att innefatta hantering av hyres- och leasingavtal, ärendehantering via mail och telefon samt validering och support gentemot interna avdelningar och kundens samarbetspartners.

omfattning.

ort: Umeå.

omfattning: Heltid med start snarast. Anställningen är tidsbegränsad t.om 2020-08-31.

kvalifikationer.

• Du har en avslutad gymnasieutbildning 
 • Du har grundläggande ekonomisk kunskap 
 • Du har tidigare erfarenhet av administrativt arbete, kund- och/eller leverantörsreskontra 
 • Du har tidigare erfarenhet av kundservice 
 • Du har god vana av att arbeta i flera datasystem 
 • Du har förmåga att lära dig nya uppgifter snabbt och har ett intresse att sätta dig in i olika kunders avtal 
 • Du behärskar svenska och engelska väl i både tal och skrift 
 • Om du har erfarenhet av att arbeta med leasing är det meriterande.

Som person är du serviceinriktad, flexibel och en duktig problemlösare. Du har en god administrativ förmåga, samtidigt som du kan kommunicera väl både i tal och skrift. Vidare har du en positiv attityd och är en lagspelare som trivs med att interagera med andra och ge en god service. Du har en detaljmedvetenhet och sinne för struktur.

För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald. 

ansökan.

Sista ansökningsdag: 2020-01-31, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.

För mer information kontakta gärna: Ida Fågelqvist, konsultchef, ida.fagelqvist@randstad.se eller Kristina Karlsson, konsultchef, kristina.karlsson@randstad.se 

om Randstad.

Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden.

Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.

https://www.randstad.se