Administratörer sökes till kommande uppdrag.

Detaljer

Publicerad:
2019-10-14
Ort:
Stockholm, Stockholms län
Kategori:
Administration & kontor
Specialisering:
Administration
Omfattning:
Heltid
Referensnummer:
201244187
Sista ansökningsdag:
2019-10-27
Kontakt:
Mimmi Högman
Nu söker vi administratörer till kommande uppdrag! Har du erfarenhet av administrativt arbete och är en riktig fena på Excel? Har du tidigare arbetat med rapporter, avtal och statistik? Skulle du dessutom beskriva dig som effektiv, noggrann och med en härlig energi? Då är du varmt välkommen att skicka in din ansökan till oss!

Plats: Stockholm

Arbetsgivare: Randstad AB

Start: Enligt överenskommelse

Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.

ansvarsområden.

Som administratör arbetar du med dokumentation, ofta i ett flertal olika datasystem. I din roll ingår även att ge service, såväl internt som externt. Våra kunder är aktiva inom många olika branscher och arbetsuppgifterna varierar därför efter kundens behov. Vanligt förekommande arbetsuppgifter kan däremot vara att förbereda ärenden, göra sammanställningar samt administrera inköp, fakturor och resebokningar. Dina främsta arbetsredskap är dator och telefon. Du arbetar till stor del i Excel och vi ser gärna att du har god kunskap i programmet.

Vanligt förekommande uppgifter:

  • Tabeller och statistik i Excel
  • Avtalsadministration
  • Rapporter
  • Övriga administrativa uppgifter
  • Interna och externa kontakter, både på svenska och engelska
  • Arbeta i olika system (systemstark)
kvalifikationer.

  • Tidigare erfarenhet inom administration med likande arbetsuppgifter
  • Goda kunskaper i Excel
  • Flytande svenska och engelska i tal och skrift
  • God kunskap i Officepaketet och systemvana
Vi söker dig som har liknande erfarenheter sedan tidigare. Du är snabblärd, noggrann och vågar ta initiativ. Du är självgående och har ett effektivt arbetssätt. Vidare är du duktig på att kommunicera, är strukturerad och har en positiv energi. Som person är du öppen, glad och framåt. Du har lätt för att sätta dig in i nya arbetsuppgifter, har ett driv och är samarbetsvillig. För att trivas i rollen behöver du vara lösningsorienterad och flexibel.

För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

ansökan.

Sista ansökningsdag: 2019-10-27, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsterna kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.

För information: Mimmi Högman, mimmi.hogman@randstad.se

om randstad.

Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden.

Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.