Administratör till välkänt bolag i Stockholm.

Publicerad:
2018-04-05
Omfattning:
Full time
Kontakt:
Niclas Norenius Marander

Detaljer

Publicerad:
2018-04-05
Ort:
Stockholm, Stockholms län
Kategori:
Administration & kontor
Specialisering:
Administration
Omfattning:
Full time
Referensnummer:
201138065
Sista ansökningsdag:
2018-05-05
Kontakt:
Niclas Norenius Marander

Beskrivning

Gillar du att arbeta administrativt, supporta såväl kunder som kolleger och har minst 1 års erfarenhet av exempelvis support eller kundtjänst? Nu söker Randstad en administratör till ett välkänt bolag. Med dig i bagaget har du en avklarad gymnasieexamen och systemvana. Låter det här som ett spännande uppdrag för dig? Då hoppas vi på din ansökan och ett samtal över en kopp kaffe.

Omfattning: Heltid, 08-17, för start enligt överenskommelse och uppdrag i 6 månader (med möjlighet till förlängning).

Arbetsbeskrivning:
Tillsammans med dina kolleger och enhetschef sitter du i ett öppet och luftigt kontorslandskap. Som ny på arbetsplatsen ges du en introduktion så att lätt kan komma in i dina nya arbetsuppgifter. I din roll som administratör består dina främsta arbetsuppgifter i att arbeta mot försäljningsavdelningen.

Du kommer bland annat att;

  • dagligen samarbeta med säljare och finansbolag. Ta emot order, registrera och attestera order i olika system, skicka orderbekräftelse till säljare och kund samt stänga order.
  • svara för ändringar, tillägg, ta fram leveranshandlingar liksom kontrollera finansavtal och fakturering.
Kvalifikationer:
Här behöver du:

  • gymnasieexamen, med fördel inriktning ekonomi.
  • minst 1 års arbetslivserfarenhet av liknande arbetsuppgifter, exempelvis, administration-¸ support-, eller kundtjänstroll.
  • goda kunskaper i Officepaketet och mycket god vana av att arbeta i olika system.
  • god svenska och engelska i tal och skrift.

Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Vi söker dig som är engagerad, har prioriteringsförmåga och effektivt driver ditt arbete framåt. Du har lätt för att ta dig an nya arbetsuppgifter och arbeta självgående på ett organiserat sätt. Vidare tror vi att du är pedagogisk, har ett serviceinriktat och professionellt sätt gentemot såväl kunder som kollegor. Är du dessutom en person som trivs i ett varierat arbetstempo och har ett förtroendeingivande sätt gentemot andra kommer du att bli en uppskattad kollega!

Om du dessutom har en vidareutbildning inom ekonomi, arbetat i bilbranschen tidigare och/eller hanterat enklare ekonomiska arbetsuppgifter ser vi det som plus.

För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

Om Randstad:
Hösten 2016 bytte Proffice namn till Randstad. Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världens näst största företag inom rekrytering och bemanning.

Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar som hos en traditionell arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort.

Utöver det får du även en mängd karriärmöjligheter, möter olika företagskulturer och får erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett spännande, välfyllt CV. Söker du en arbetsgivare som erbjuder spännande uppdrag och nya kontaktnät kommer du trivas hos oss.

Sista ansökningsdag: 2018-05-05, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.

För information: Niclas Norenius Marander | niclas.norenius.marander@randstad.se