Administratör med inriktning upphandling till myndighet i Stockholm.

Publicerad:
2018-04-03
Omfattning:
Full time
Kontakt:
Sofia Åhlin

Detaljer

Publicerad:
2018-04-03
Ort:
Stockholm, Stockholms län
Kategori:
Administration & kontor
Specialisering:
Administration
Omfattning:
Full time
Referensnummer:
201125270
Sista ansökningsdag:
2018-05-03
Kontakt:
Sofia Åhlin
Offentlig verksamhet

Beskrivning

Vi söker nu en administratör till en myndighet i centrala Stockholm. Trivs du på en arbetsplats med drivna och serviceinriktade kollegor? Har du också erfarenhet inom administration? Randstad söker nu en administratör till en välkänd myndighet i Stockholm. Här får du möjlighet att utföra ett betydelsefullt och viktigt arbete för myndigheten. Låter detta som en tjänst för dig? Då hoppas vi på din ansökan – redan idag!

Omfattning: Heltid, start enligt överenskommelse och med uppdragslängd på 3 månader. Eventuell chans till förlängning.

Arbetsbeskrivning:
Här kommer du arbeta vid välkänd myndighet i trevliga lokaler söder om Stockholm. I rollen som administratör på myndigheten kommer du att ingå i en projektgrupp som är placerad på myndighetens serviceenhet.

Exempel på dina arbetsuppgifter:

  • Arbetsuppgifterna består ibland annat av att sammanställa underlag inför avrop och upphandlingar i samband med flyttprojektet. I det arbetet ingår många kontakter både inom myndigheten, med inhyrda konsulter och med externa intressenter.
  • Arbeta nära våra experter på upphandlingar och dessa kommer att ansvara för det upphandlingsspecifika.
  • Skicka ut avropsförfrågningar och genomföra direktupphandlingar enligt statliga ramavtal.
  • Självständigt, efter introduktion, kunna arbeta med de redovisade arbetsuppgifterna.
Kvalifikationer:
Här behöver du:

  • God svenska samt engelska i såväl tal som skrift.
  • Gymnasieutbildning eller likvärdig utbildning.
  • 2 års erfarenhet av arbete inom administration.
  • Tidigare erfarenhet av inköp och upphandlingar.
  • Goda kunskaper om LOU.
Vi ser det som meriterande (ej krav) om du har tidigare erfarenhet av inköp, upphandlingar samt LOU.

Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. För att lyckas i rollen som administratör är du analytisk och har en god förmåga att prioritera bland parallella arbetsuppgifter. Vidare är du en duktig kommunikatör såväl internt som externt. Visst trivs du även med ordning och struktur i ditt arbete? Är du dessutom serviceinriktad och drivs av att supporta andra? Då kommer du vara ett välkommet tillskott på din nya arbetsplats.

För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

Om Randstad:
Hösten 2016 bytte Proffice namn till Randstad. Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världens näst största företag inom rekrytering och bemanning.

Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar som hos en traditionell arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort.

Utöver det får du även en mängd karriärmöjligheter, möter olika företagskulturer och får erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett spännande, välfyllt CV. Söker du en arbetsgivare som erbjuder spännande uppdrag och nya kontaktnät kommer du trivas hos oss.

Sista ansökningsdag: 2018-05-03, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.

För information: Sofia Åhlin | sofia.ahlin@randstad.se |