administratör inom fastighetsförvaltning till Norrköping.

Detaljer

Kontakt:
Alice Lindell, 
alice.lindell@randstad.se
Sista ansökningsdag:
2022-01-28
Omfattning:
Heltid
Anställningsform:
Tidsbestämd
Ort:
Östergötlands län, 
Norrköping kommun
Kategori:
Administration & kontor
Specialisering:
Administration

arbetsbeskrivning.

Har du erfarenhet av administration inom fastighetsförvaltning och grundläggande förståelse för fakturahantering? Då kan vi ha uppdraget för dig! Just nu söker vi efter en serviceinriktad och strukturerad administratör till kund i Norrköping. 

Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss. 

ansvarsområde.

I rollen som administratör är du ett administrativt stöd till fastighetsförvaltningsorganisationen. Ditt huvudsakliga ansvarsområde är att kontrollera leverantörsfakturor. 
Du säkerställer att: 
  • beställning finns
  • leverans har skett
  • pris är korrekt
  • nödvändiga underlag finns
Övriga administrativa uppgifter kan tillkomma. 

arbetstider.

Heltid, 100%. 
Uppdraget avser starta omgående, enligt överenskommelse. Uppdraget kommer till en början sträcka sig t.o.m 2022-08-31 med möjlighet till förlängning. 

kvalifikationer.

Till uppdraget som administratör inom fastighetsförvaltning söker vi dig som har: 
  • Gymnasieutbildning, gärna med ekonomisk inriktning eller motsvarande kunskaper inhämtade på annat sätt och som bedöms likvärdiga. 
  • Erfarenhet av administration inom fastighetsförvaltning .
  • Förståelse för attest- och delegationsreglemente. 
  • Grundläggande förståelse för leverantörsfakturahantering och dess påverkan på ekonomiuppföljning. 
  • Erfarenhet av arbete i administrativa datasystem. 
  • Erfarenhet i Officepaketet, främst Excel. 
  • God förmåga att kommunicera väl både i tal och skrift på svenska. 
Det är meriterande om du har kunskaper kring momsfrågor i fastighetsverksamhet, men inget krav.

Som person söker vi dig som känner igen dig på egenskaperna: Samarbetsförmåga, serviceinriktad, flexibel och strukturerad. 


För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald. 

ansökan.

2022-01-28, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt. 

För information: Alice Lindell, alice.lindell@randstad.se 

om Randstad.

Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden.

Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.

https://www.randstad.se