Administratör i Eskilstuna.

Publicerad:
2019-02-13
Omfattning:
Heltid
Kontakt:
Malin Widoff

Detaljer

Publicerad:
2019-02-13
Ort:
Eskilstuna, Södermanlands län
Kategori:
Administration & kontor
Specialisering:
Administration
Omfattning:
Heltid
Referensnummer:
201203473
Sista ansökningsdag:
2019-03-03
Kontakt:
Malin Widoff

Beskrivning

Är du ordningsam och noggrann? Vill du vara med och utveckla en intern förflyttning av arbetsuppgifter hos vår kund Swecon? Är du dessutom positiv, utåtriktad och har erfarenhet av kundvana? Har du utöver detta även god datavana, telefonvana och är lättlärd? Då har Randstad i Eskilstuna jobbet för dig hos vår kund Swecon.

Omfattning: Heltidsarbete, 7:30-16:30, start senast 1 mars, uppdraget är inledningsvis på 6 månader, med goda möjligheter till förlängning.

Arbetsbeskrivning

I rollen som administratör kommer du inledningsvis att få en två-veckors upplärning hos någon av Swecons anläggningar. Efter upplärningen kommer du att kliva in i en ny roll där du får vara med och hitta rutiner, bygga upp och utveckla processer internt gällande fakturahantering.

Här välkomnas du av kollegor med god gemenskap, du kliver in i en helt ny roll hos Swecon. I din roll som administratör kommer du att vara en stor del av centralisering av fakturahanteringen. Swecons huvudkontor finns i Eskilstuna och där arbetar du tätt med kollegor i ett öppet landskap. I din roll kommer det att löpande tillkomma nya arbetsuppgifter utifrån projektets utveckling.

Mer specifikt kommer du att

• Granska fakturering internt

• Fakturera kunder

• Hantera inköpsorder

Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.

Kvalifikationer

Vi ser att du har en god systemvana, är lättlärd och har tidigare erfarenhet av kontakt med kunder. Som person är du positiv, utåtriktad och har skinn på näsan. Vidare ser vi att du är ordningsam och strukturerad samt har en god kommunikation.

Här behöver du:

• Gymnasieutbildning

• Flytande svenska, både i tal och skrift

Det är meriterande om du har en teknisk bakgrund alternativt erfarenhet av arbete som ordermottagare, ekonomiassistent alternativt kundsupport. Även kundvana i tidigare arbete är meriterande.

För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

Om Randstad

Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad ett av världens största företag inom rekrytering och bemanning. Vi hjälper både stora och små organisationer att hitta rätt personal. Det innebär att vi kan erbjuda hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Så oavsett om du söker extrajobb eller fast anställning har du hamnat helt rätt. Vi har goda möjligheter att hitta rätt karriärvägar för just dina önskemål.

Sista ansökningsdag: 2019-03-03, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.

För information: Malin Widoff, malin.widoff@randstad.se