Administratör för omväxlande uppdrag i Linköping

Publicerad: 2017-06-05
Ort:
Linköping, Östergötlands län
Kategori:
Administration & kontor
Specialisering:
Administration
Omfattning:
Heltid
Referensnummer:
201058359
Sista ansökningsdag:
2017-07-05
Kontakt:
Nathalie Modigh
Trivs du i roller som administratör där du får nytta av såväl din administrativa förmåga som hjälpsamma sätt? Vår kund är en omtyckt organisation i Linköping. Här får du ett omväxlande uppdrag som administratör där du både sköter dokument- och fakturahantering liksom agerar chefs- och avdelningsstöd. Uppdraget startar enligt överenskommelse och pågår i minst 3 månader. Har du minst 1 års erfarenhet av liknande arbete och god datorvana? Då hoppas vi på din ansökan, redan idag!

Uppdragsgivare: Randstad AB

Ort: Linköping

Omfattning: Heltid 8-17, för start enligt överenskommelse och för uppdrag i 3 månader (med möjlig förlängning/övergång till kund).

Arbetsbeskrivning:
Vår kund erbjuder en omväxlande tjänst för dig som gillar service, administration och trivs i händelserika miljöer. Hos oss på Randstad får du dessutom en tillgänglig konsultchef, tillgång till våra personalförmåner och en trygg anställning med kollektivavtal. Något för dig? Då hoppas vi redan på din ansökan!

  • Dina arbetsuppgifter (till exempel):
  • Offert- och avtalsskrivningar, order- och inköpsadministration liksom beställningar.
  • Dokument- och fakturahantering (enklare ekonomiadministration), kopiering och arkivering.
  • Chefs- och avdelningsstöd, bud- och posthantering.
Kvalifikationer:
Här behöver du:

  • Minst 1 års administrativ erfarenhet och god datorvana, företrädes med goda färdigheter i Microsoft Office (som Word, Excel och Outlook).
  • Gymnasieutbildning.
  • Goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift.
Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Som person är du strukturerad och bra på ordning och reda. Men visst är du flexibel och har lätt för att axla nya uppgifter. Eftersom rollen är omväxlande så behöver du kunna skifta fokus och prioritera i parallella processer. Andra beskriver dig troligen som samarbetsvillig, kanske för att du trivs i team med andra. Har du dessutom en god kommunikativ förmåga (i både tal och skrift), positiv inställning och en ljus syn på arbetet? Då kommer du att bli en uppskattad kollega hos oss.

Vi ser det som plus (men inte krav) om du har erfarenhet i ärendehanteringssystem.

För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

Om Randstad:
Hösten 2016 bytte Proffice namn till Randstad. Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världens näst största företag inom rekrytering och bemanning.

Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar som hos en traditionell arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort.

Utöver det får du även en mängd karriärmöjligheter, möter olika företagskulturer och får erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett spännande, välfyllt CV. Söker du en arbetsgivare som erbjuder spännande uppdrag och nya kontaktnät kommer du trivas hos oss.

Sista ansökningsdag: 2017-07-05, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.

För information: Nathalie Modigh | nathalie.modigh@randstad.se |