Detaljer

Kontakt:
Amra Salkic, 
amra.salkic@randstad.se
Sista ansökningsdag:
2021-04-11
Omfattning:
Deltid, 50%
Anställningsform:
Tillsvidare
Ort:
Blekinge län, 
Karlshamn kommun
Kategori:
Administration & kontor
Specialisering:
Administration

arbetsbeskrivning.

Är du driven som person och samtidigt serviceminded? Har du tidigare arbetat med administration inom byggbranschen och är redo för en ny jobbmöjlighet? Beskriver du dig själv som kommunikativ, arbetsvillig och lösningsorienterad? Då kan det vara just dig vi letar efter! Vi på Randstad söker nu en administratör till en av våra kunder i Karlshamn. 

Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.

Till denna tjänst söker vi personer för extraarbete. Enligt vårt kollektivavtal är det därför viktigt att du som söker kan visa intyg att du har en annan huvudsaklig sysselsättning. Det kan vara exempelvis studier eller annat arbete med en omfattning på minst 50 %. Om du söker arbete på heltid så hänvisar vi istället till våra utannonserade tjänster för heltidsarbete.

ansvarsområde.

Företaget är verksamt inom byggbranschen och ligger i Karlshamn. 

Dina arbetsuppgifter: 
  • Ekonomi: fakturering, månadsrapporter, fakturahantering, internfakturering
  • Lime
  • Uppföljning och sammanställning kring tidrapporter och kostnader
  • Kontorsservice: beställning av kontorsmaterial och fika
  • Posthantering, felanmälningar
  • Iordningsställande kring allmänna utrymmen såsom fikarum och kök 
  • Lokala arrangemang, exempelvis kundträffar, avtackningar
  • Bokning av resor/hotell
  • Vidarekoppling av externa samtal
  • CV-hantering
  • Distribuering av information till enheten

arbetstider.

Arbetet är förlagt på 50%, med flexibla arbetstider förlagda på förmiddagarna, förslagsvis 07:00-11:00 eller 08:00-12:00.
Uppdraget sträcker sig till maj 2022 med goda chanser till anställning direkt hos kund.  
Till denna tjänst krävs att du som sökande har en annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50 %. 

kvalifikationer.

Här behöver du ha:
  • Grundläggande kunskap inom ekonomihantering 
  • Tidigare erfarenhet av administrativa uppgifter 
  • Vana av att arbeta i olika IT-system och verktyg 
  • Vana av en samordnande roll 
  • Körkort samt tillgång till bil 

ansökan.

2021-04-11, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.

För information : Amra Salkic, konsultchef, amra.salkic@randstad.se

om Randstad.

Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden.

Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.

https://www.randstad.se