Administrativ kundhandläggare till attraktivt bolag.

Publicerad:
2019-05-09
Omfattning:
Heltid
Kontakt:
Petra Govik

Detaljer

Publicerad:
2019-05-09
Ort:
Göteborg, Västra Götalands län
Kategori:
Kundtjänst, service & handel
Specialisering:
Kundtjänst
Omfattning:
Heltid
Referensnummer:
201219118
Sista ansökningsdag:
2019-06-28
Kontakt:
Petra Govik

Beskrivning

Vill du arbeta i en varierande roll och har ett sinne för god service? Skulle du också beskriva dig själv som en stresstålig person som gillar att utvecklas och utmanas? Då har vi på Randstad tjänsten för dig! Vi söker nu kundhandläggare för omgående start till attraktivt bolag i Göteborg.

Omfattning: Heltid, start omgående

Arbetsbeskrivning:
I rollen som kundhandläggare kommer du arbeta i nyrenoverade lokaler med ett team på ca 15 personer. Arbetsuppgifterna är omväxlande, utmanande och du kommer lära dig något nytt varje dag. Som kundhandläggare kommer dina arbetsuppgifter bestå av:

Diverse administrativt arbete

Inkommande samtal från kunder, besvara frågor via telefon och mejl.

Vara behjälplig i receptionen

Problemlösning av olika slag

Merförsäljning

Kvalifikationer:

För tjänsten som kundhandläggare ser vi gärna att du brinner för service och alltid sätter kunden i första rummet. Du är stresstålig och trivs att arbeta i team såväl som självständigt. Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet av kundkontakt och är van att arbeta med människor i ett högt tempo. Vi ser det som meriterande om du arbetat i liknande roll tidigare och har god telefonvana.

Vidare vill vi att du har:

Avslutad gymnasieutbildning

Goda kunskaper i svenska och engelska, både tal och skrift

Tidigare erfarenhet av service

Som konsult förväntas du snabbt komma in i nya organisationer och sätta dig in i olika kulturer och system på kort tid. Tjänsten innebär många kontakter och det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person är du analytisk och noggrann. Du är affärsmässig, drivande och van att arbeta självständigt. Därtill förväntas det att du levererar och bidrar med kompetens, effektivitet och erfarenhet. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Som person har du ett personligt engagemang och en god förmåga att effektivt driva ditt arbete och dina projekt framåt. Du har lätt för att samarbeta i team och är bra på att planera och organisera ditt arbete. Du är angelägen om att nå resultat och att hålla deadlines med hög kvalitet i ditt arbete.
För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

Om Randstad:
Hösten 2016 bytte Proffice namn till Randstad. Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världens näst största företag inom rekrytering och bemanning.

Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar som hos en traditionell arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort.

Utöver det får du även en mängd karriärmöjligheter, möter olika företagskulturer och får erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett spännande, välfyllt CV. Söker du en arbetsgivare som erbjuder spännande uppdrag och nya kontaktnät kommer du trivas hos oss.

Sista ansökningsdag: Urval och intervjuer kommer att ske löpande, ansök därför så snart som möjligt.

För information: Petra Govik, petra.govik@randstad.se