Administrativ koordinator i Stockholm.

Detaljer

Kontakt:
Rebecka Mattsson, 
rebecka.mattsson@randstad.se
Sista ansökningsdag:
2021-09-26
Omfattning:
Heltid
Anställningsform:
Tillsvidare
Ort:
Stockholms län, 
Stockholm kommun
Kategori:
Administration & kontor
Specialisering:
Administration

arbetsbeskrivning.

Vi söker just nu en ansvarsfull och proaktiv administrativ koordinator till en av våra kunder som är en världsledande leverantör av framtidens klimatlösningar. 

Trivs du i en miljö med ibland högt tempo och höga krav på att hålla ordning och reda samt variation vad gäller arbetsuppgifter? Är du serviceinriktad och professionell i ditt arbete? Tycker du om att hjälpa andra? 
Vi sätter stort värde på dina personliga egenskaper. Du är ansvarsfull och proaktiv i ditt arbete.  
Du trivs och har förmågan att arbeta både självständigt och i team. 
Låter det som din nästa utmaning? Då är du varmt välkommen med din ansökan. 


Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.

ansvarsområde.

Som administrativ koordinator kommer du att arbeta självständigt och ha ett varierat arbete i en dynamisk miljö. Dina uppgifter är varierande, vilket innebär att du måste arbeta med allt från mer kvalificerade uppgifter till enklare.
Rollen är en del av ett team med administrativt stöd på huvudkontoret som stöder de verkställande cheferna där det behövs och även kontorsrelaterade uppgifter. Det kan vara allt från att samordna mötesbokningar, resor, kalendrar och agendor. Du kommer också ha flera kontaktkanaler både internt och externt. 
Andra arbetsuppgifter som ingår i denna tjänst kan vara att ansvara över företagets inventering, posthantering, fastighetsärenden och kunna ta fram kostnadsförslag. 

arbetstider.

Heltid, med mycket goda möjligheter till fast anställning hos kund efter inhyrningsperiod om 6 månader. Start så snart som möjligt enligt överenskommelse med hänsyn till eventuell uppsägningstid. Arbetstid: Mån-fre kontorstider. Man utgår från kundens huvudkontor i Kista, distansarbete kan förekomma.

kvalifikationer.

Erfarenhetsmässigt ser vi att du:

  • 3 - 4 års erfarenhet av administrativt arbete
  • Erfarenhet av supply chain management
  • Goda kunskaper i MS Excel, Office
  • Flytande svenska och engelska i både tal och skrift
      
Meriterande, däremot inte ett krav att du:
 
  • Har ytterligare språkkunskaper som tyska eller italienska.
  • Eftergymnasieutbildning eller yrkesutbildning  
  • Erfarenhet av att arbeta i en internationell miljö
  • Erfarenhet av administration i assistent/samordnande roll. 
 
Förutom att du såklart behöver ha kvalificerad erfarenhet inom administrativt arbete värderar vi personliga kompetenser och din potential högt. För att trivas och axla denna roll behöver du vara positiv, engagerad och ha ett driv. Du har en bra kommunikationsförmåga och talar obehindrat svenska och engelska. Du behöver ha god systemvana.
 
För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

ansökan.

Sista ansökningsdag: 2021-09-26, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.

För information: Rebecka Mattsson, rebecka.mattsson@randstad.se

om Randstad.

Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden.

Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.

https://www.randstad.se