Administrativ assistent till attraktivt extrajobb! i Linköping

Publicerad: 2017-05-14
Ort:
Linköping, Östergötlands län
Kategori:
Administration & kontor
Specialisering:
Assistent
Omfattning:
Deltid
Referensnummer:
201051377
Sista ansökningsdag:
2017-06-05
Kontakt:
Camilla Wohlin
Är du på jakt efter ett varierat extrajobb inom ekonomi och kan arbeta ca 1-2 gånger i veckan? Skulle du beskriva dig själv som glad, serviceminded och strukturerad? Då har Randstad det rätta extrajobbet för dig! Randstad söker nu en administrativ assistent, för start i slutet på maj, till RUAG Space i Linköping.

Då vi nu söker en person för extraarbete är det i enlighet med vårt kollektivavtal viktigt att du som söker kan uppvisa intyg om att du har en annan huvudsaklig sysselsättning i form av exempelvis studier eller annat arbete med en omfattning om minst 50 %. Om du söker arbete på heltid hänvisar vi istället till våra utannonserade tjänster för heltidsarbete.

Uppdraget ingår i vår uthyrningsverksamhet vilket innebär att du kommer att vara anställd av Randstad, men arbeta ute hos vår kund.

Uppdragsgivare: Randstad AB

Ort: Linköping

Omfattning: Heltid, ca 1-2 gång i veckan. Upplärning vecka. 22-23. Start i slutet på maj och tillsvidare.

Arbetsbeskrivning:
Här kommer du att arbeta i en bred och varierad roll 1-2 gånger i veckan. Dina arbetsuppgifter är;

  • kontera fakturor i Agresso (ekonomisystem), registrera ordrar i IFS (affärssystemet) och posthantering.
  • boka hyrbilar till personal, beställa luncher för besökare, ta emot besökare och vara ansvarig för konferensrum.
  • granskning av reseräkningar, sortera följesedlar och vara ansvarig för inköp av fikabröd till konferensrummen.
Läs mer om företaget här; https://www.ruag.com/en/products-services/space

Kvalifikationer:
Här behöver du;

  • kunna intyga att du har en annan huvudsaklig sysselsättning på 50%, gärna studier med inriktning ekonomi.
  • avslutad gymnasieutbildning.
  • god datorvana.
  • goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift.
Har du tidigare erfarenhet av ekonomi, eller studerar ekonomi på högskolan/universitet och har goda kunskaper i IFS är det mycket meriterande.

Som person tror vi att du är öppen och initiativtagande. Du är glad och serviceinriktad och trivs när du får arbeta strukturerat. Skulle du dessutom säga att du noggrann och effektiv kommer du att bli en uppskattad kollega och administrativ assistent.

För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

Om Randstad:
Hösten 2016 bytte Proffice namn till Randstad. Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världens näst största företag inom rekrytering och bemanning.

Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar som hos en traditionell arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort.

Utöver det får du även en mängd karriärmöjligheter, möter olika företagskulturer och får erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett spännande, välfyllt CV. Söker du en arbetsgivare som erbjuder spännande uppdrag och nya kontaktnät kommer du trivas hos oss.

Sista ansökningsdag: 2017-06-05, Urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.

För information: Camilla Wohlin | camilla.wohlin@randstad.se |