Account Specialist, Uddevalla / Trestad i Västra Götalands län.

Publicerad:
2017-10-31
Omfattning:
Visstid
Kontakt:
Wojtek Nowacki

Detaljer

Publicerad:
2017-10-31
Ort:
Västra Götalands län
Kategori:
Personal & HR
Omfattning:
Visstid
Referensnummer:
201093859
Sista ansökningsdag:
2017-11-30
Kontakt:
Wojtek Nowacki

Beskrivning

Har du arbetat inom bemanningsbranschen tidigare, haft någon form av ledarskap och är bekant med HR-administration? Är du en relationsskapande person med driv och struktur?

Då har vi rollen för dig! Vi på Randstad söker dig som vill bli en i vårt team internt. I denna roll arbetar du på plats ute hos en av våra kunder i Uddevalla.. Behovet är omgående så sök redan idag!

Arbetsbeskrivning
Dina främsta arbetsuppgifter i din nya roll är att organisera bemanningen hos en av våra uppdragsgivare. Du är operativt ansvarig för rekrytering, administration, löpande personalhantering samt uppföljning.

Du säkerställer den dagliga bemanningen med fokus att ständigt utveckla och driva förbättringar i våra arbetsprocesser hos vår uppdragsgivare. Det är viktigt att du är bekväm med nätverkande, mycket kundkontakt och en stor portion administration. Du kommer bland annat att;

  • vara konsultansvarig för våra konsulter ute hos kund där du säkerställer att det är rätt bemanning utifrån rekrytering och schemaläggning.
  • ytterst ansvara för tidrapporter, uppföljning av konsulter genom bland annat medarbetarsamtal liksom finnas tillgänglig vid frågor.
  • vara delaktig i utveckling och förbättring av arbetssätt och processer.
Vårt erbjudande
En varierande roll för dig som växer under ansvar och gillar att ha många bollar i luften. Du blir en del av vårt sammansvetsade team inom Randstad Large Client Solutions där vi dagligen utvecklas och utmanas i den bransch vi befinner oss i. Randstad är ett världsföretag där vi är ett av de ledande inom rekrytering och bemanning – hos oss finns stora karriärmöjligheter.

Kvalifikationer
För den här tjänsten behöver du ha;

  • gymnasieexamen
  • relevant arbetslivserfarenhet från bemanningsbranschen alternativt arbetat med liknande arbetsuppgifter tidigare.
  • haft någon form av ledarskapstjänst innan (behöver regelrätt inte vara en chefsposition utan med ansvar för andra på något sätt)
  • B-körkort
  • mycket goda kunskaper i svenska och goda kunskaper i engelska i tal och skrift.

Det är meriterande om du har en akademisk examen inom HR/PA-området, kan tolka kollektivavtal och/eller är bekant med arbetsrättslig lagstiftning.

Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Det är viktigt att du trivs med att arbeta i en föränderlig miljö där det råder ett varierat arbetstempo. Av rollen krävs att du kan arbeta självständigt och ha ett eget driv. Din struktur genomsyrar ditt arbetssätt och kommer väl till pass med dina administrativa kunskaper. Vidare tror vi att du är en initiativtagande person som har en hög servicekänsla. Är du dessutom utåtriktad så kommer du bli en uppskattad kollega!

För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

Sista ansökningsdag: 2017-11-30, urval och intervjuer kommer att ske löpande.
Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.

För mer information och ansökan: kontakta gärna Commercial Manager Wojtek Nowacki, wojtek.nowacki@randstad.se, +46 (0) 729 44 58 89 eller Senior Account Specialist Denis Delic, denis.delic@randstad.se, +46 (0) 729 88 98 53