Account Manager i Solna.

Publicerad:
2018-11-26
Omfattning:
Heltid
Kontakt:
Marica Blomqvist

Detaljer

Publicerad:
2018-11-26
Ort:
Solna, Stockholms län
Kategori:
Försäljning
Specialisering:
Utesälj
Omfattning:
Heltid
Referensnummer:
201183627
Sista ansökningsdag:
2018-12-18
Kontakt:
Marica Blomqvist

Beskrivning

Är du driven och engagerad? Har du 1 års arbetslivserfarenhet av B2B försäljning och arbetat processorienterat? Då har vi nästa uppdrag för dig! Vi söker en utesäljare till Telenor i Solna. Här kommer du ha chans att driva hela affärsprocessen. Du kommer även få en mentor förutom en teamleader som håller i introduktionen när du börjar. Låter det intressant? Då ser vi fram emot att läsa din ansökan redan idag!

Omfattning: 6 månaders konsultuppdrag på heltid, med stor chans till förlängning för rätt person. Start omgående. Arbetstider är mest dagtid men även kvällar 1-2 gånger i veckan.

Arbetsbeskrivning:
I din roll som utesäljare kommer du bearbeta med bostadsrättsföreningar och fastighetsägare som har upp till 700 lägenheter. Du ansvarar för bearbetning av nya kunder enligt fastställd försäljningsprocessen med fiber försäljning.

Exempel på arbetsuppgift:

  • Genomföra hela försäljningsprocessen: första kundkontakt, behovsanalys, offert, avtalsskrivning samt presenterar offerter hos fastighetsägarna vid behov.
  • Håller informationsmöte för bostadsrättsföreningarnas medlemmar.
  • Arbeta med varumärkena Telenor, Ownit och Open Universe.
Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, möter olika företagskulturer och får erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du trivas hos oss.

Kvalifikationer
Här behöver du:

  • 1 års arbetslivserfarenhet av B2B försäljning samt avklarad gymnasieutbildning.
  • Goda kunskaper i Officepaket samt goda svenska och engelska i såväl tal sam skrift.
  • Arbetslivserfarenhet av CRM systemet Salesforce eller liknande affärssystem.
  • Körkort och egen bil.
Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. För att lyckas i den här rollen har du ett personligt engagemang och hög social kompetens. Det är även viktigt att du är driven samt har arbetslivserfarenhet av att driva hela affärsprocessen. Låter det här som du? Då kommer du vara en uppskattad kollega hos oss!

För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

Om Randstad
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad ett av världens största företag inom rekrytering och bemanning. Vi har som målsättning att bidra till en bättre arbetsmarknad. Det gör vi genom att hitta rätt matchning mellan företag och arbetssökande. På så sätt hjälper vi företag att växa och bli mer framgångsrika och vi hjälper arbetssökande att hitta rätt jobb och uppnå sina drömmar.

Sista ansökningsdag: 2018-12-18, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.

För information: Marica Blomqvist, marica.blomqvist@randstad.se