3rd line support.

Detaljer

Kontakt:
Joanna Hansson, 
+46729733473, 
joanna.hansson@randstad.se
Sista ansökningsdag:
2022-02-28
Omfattning:
Heltid
Anställningsform:
Tillsvidare
Ort:
Stockholms län, 
Solna kommun
Kategori:
IT
Specialisering:
Support

arbetsbeskrivning.

Randstad Technologies är specialister inom IT. Som konsult hos oss får du konkurrenskraftig lön, förmåner och kollektivavtalade villkor. Din konsultchef, som alltid finns nära till hands, ser till att du får coachning och varierande och utvecklande uppdrag på olika företag, inom olika branscher. Hos Randstad Technologies står din personliga utveckling i fokus, och du erbjuds ett stort nätverk och många sociala aktiviteter.

Ända sedan starten 2004 har kunden drivit ett företag som har en grundläggande annorlunda idé än de flesta av våra konkurrenter. De anser nämligen att den enskilt viktigaste komponenten i deras leverans är exceptionell service. Därför lägger dom stor energi på att erbjuda marknadens bästa service, support och kundtjänst. I dagsläget har kunden fler än 70 medarbetare och kundens kontor ligger i Stockholm. Bolaget levererar smarta IT-, telekom- och utskriftslösningar till alla typer av företag. Deras lösningar bygger på den absolut senaste tekniken och tanken är att deras kunder ska kunna jobba, maila, surfa, skriva ut och kopiera, utan några störningar och avbrott.

ansvarsområde.

Som en del av kunden servicedesk är du företagets ansikte och röst utåt. Teamet når ut till flera av deras kunder dagligen och levererar alltid utmärkt service. Som 3rd line servicedesk arbetar du med relationer över e-post och telefon. Frågorna är av varierande storlek och karaktär. Frågorna är av varierande storlek och karaktär. Vi ser gärna att du gör ditt yttersta för att behålla kundens goda omdöme hos deras kunder. Du kommer främst arbeta i en Windows- och Microsoft baserad miljö. Varje dag är unik och i den hä rollen kan du få allt från tekniska utmaningar till konkreta pedagogiska användarfrågor. Du hittar lösningar för kunder och ger dig inte förrän användarna fått den hjälp de behöver i verktyget. Du är van att jobba med digitala verktyg för kundstöd och med felsökningar och hanterar flytande Svenska och Engelska i både tal och skrift 

arbetstider.

Heltid 08:00-17:00.

kvalifikationer.

Krav:
- Du har tidigare arbetat med 3rd line support
- Du är van att ge råd och hjälp vid tekniska problem
- Du är van att identifiera hårdvaruproblem
- Du är van att åka ut till kund för att ge stöd och support på plats

Meriter:
- Microsoft 365, Azure, SQL-server, Exchange
- Server virtualisering (VMWARE eller HyperV)
- Citrix/Cisco Produkter 
- Kunskap och erfarenhet av lagringslösningar
- Klient Managering
- Certifieringar från Microsoft eller andra relevanta certifieringar

ansökan.

Vi kommer att ta emot ansökningar löpande. Om du har frågor om tjänsten kontakta joanna.hansson@randstad.se 

om Randstad.

Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden.

Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.

https://www.randstad.se