1st line support i göteborg.

Detaljer

Kontakt:
Carolina Klockare Gullesjö, 
+46763204544, 
carolina.klockaregullesjo@randstad.se
Sista ansökningsdag:
2021-05-15
Omfattning:
Heltid
Anställningsform:
Tillsvidare
Ort:
Västra Götalands län, 
Göteborg kommun
Kategori:
IT
Specialisering:
Support

arbetsbeskrivning.

Randstad Technologies letar nu efter en 1st line support till vår kund Mölnlycke Health Care.

De startar nu upp en global service desk och kommer att supportera användare globalt i organisationen. Du kommer att vara del av ett härligt team och bidra till att Mölnlyckes användare får en förstklassig service. Mölnlycke sitter i Gamlestan, ungefär 10 min från  centralstationen

Som 1: a linjens supporttekniker på Mölnlycke kommer du att arbeta med slutanvändare lokalt och globalt. Du kommer att arbeta främst med IT-support och att dela kunskap med kollegor och slutanvändare. Ibland är du också med i olika interna projekt eller deltar i acceptanstester.

Randstad Technologies är specialiserat på kompetenser inom IT. Som konsult hos oss får du en konkurrenskraftig lön, förmåner och kollektivavtal. Din konsultchef är alltid där för dig och ser till att du får varierande och utvecklande uppdrag hos olika företag inom olika branscher. På Randstad Technologies är din personliga utveckling i fokus och du erbjuds ett stort nätverk och många sociala aktiviteter.

ansvarsområde.

-Ge förstklassig 1st line support globalt till slutanvändare enligt Mölnlyckes globala policy.

-Proaktivt föreslå nya arbetssätt och förbättringar för att öka effektiviteten inom processområdena Incident, Request och Knowledge Management.

-Aktiv delta i att bygga och underhålla kunskapsdatabasen i områden relaterade till slutanvändarsupport.

-Utbilda och dela kunskap när du identifierat behov hos slutanvändare.

-Delta i projekt när det behövs.

-Delta i test för användaracceptans.

arbetstider.

Heltid, mån-fre 8-17.

kvalifikationer.

Vi letar efter kandidater med minst 1-2 års erfarenhet av IT-support (Microsoft-plattformen) och minst en gymnasieutbildning, helst inom IT.

Du måste ha kunskap om IT-supportprocesser, och om du kunskaper inom ITIL är det ett plus.

Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet och för denna position söker vi efter kandidater som är duktiga på att samarbeta, är kommunikativa och nyfikna på IT och teknik.

På Mölnlycke finns karriärmöjligheter för ambitiösa och proaktiva kandidater som tar initiativ och bidrar till förbättringar och utmärkt service.

För att kvalificera dig för denna position måste du behärska engelska, skriftligt och talat och helst även på andra språk som tyska, franska och spanska.

För oss är det viktigt att all kompetens och färdigheter på arbetsmarknaden utnyttjas. Vi välkomnar alla sökande och strävar efter mångfald.

erfarenhet.

Minst 1 års erfarenhet av IT-support

ansökan.

2021-05-15, urval sker löpande och tjänsten kan bli tillsatt innan sista annonseringsdagen så vänta inte med din ansökan.

För mer information: carolina.klockaregullesjo@randstad.se

om Mölnlycke Health Care AB.

Mölnlycke is a world-leading medical products and solutions company that equips healthcare professionals to achieve the best patient, clinical and economic outcomes. We design and supply products and solutions for use in wound treatment, pressure ulcer and infection prevention and surgery. Our products and solutions provide value for money supported by clinical and health economic evidence. Mölnlycke employs around 8,000 people and is owned by Investor AB. The company headquarters are in Gothenburg, Sweden and we operate in more than 100 countries worldwide. Since 2007, the company is part of Investor AB, an engaged owner of high-quality, global companies which was founded by the Wallenberg family in 1916. 
Their office is located in Gamlestan, about 10 minutes from the central station with excellent communications with train, bus or tram.

https://www.molnlycke.com