1st line support.

Detaljer

Kontakt:
Joanna Hansson, 
+46729733473, 
joanna.hansson@randstad.se
Sista ansökningsdag:
2022-02-28
Omfattning:
Heltid
Anställningsform:
Tillsvidare
Ort:
Stockholms län, 
Solna kommun
Kategori:
IT
Specialisering:
Support

arbetsbeskrivning.

Randstad Technologies är specialister inom IT. Som konsult hos oss får du konkurrenskraftig lön, förmåner och kollektivavtalade villkor. Din konsultchef, som alltid finns nära till hands, ser till att du får coachning och varierande och utvecklande uppdrag på olika företag, inom olika branscher. Hos Randstad Technologies står din personliga utveckling i fokus, och du erbjuds ett stort nätverk och många sociala aktiviteter.

Ända sedan starten 2004 har kunden drivit ett företag som har en grundläggande annorlunda idé än de flesta av våra konkurrenter. De anser nämligen att den enskilt viktigaste komponenten i deras leverans är exceptionell service. Därför lägger dom stor energi på att erbjuda marknadens bästa service, support och kundtjänst. I dagsläget har kunden fler än 70 medarbetare och kundens kontor ligger i Stockholm. Bolaget levererar smarta IT-, telekom- och utskriftslösningar till alla typer av företag. Deras lösningar bygger på den absolut senaste tekniken och tanken är att deras kunder ska kunna jobba, maila, surfa, skriva ut och kopiera, utan några störningar och avbrott.

ansvarsområde.

I din vardag som 1st Line Servicedesk kommer du att ha stor frihet i ditt dagliga arbete så länge du levererar enligt uppsatta mål och deadlines. I rollen kommer du att hjälpa användare som har problem med sina datorer, telefoner eller system och lösa inkommande ärenden via ärendehanteringssystemet. Du kommer att jobba i en Windows- och Microsoftbaserad miljö men även i Mac. Dina arbetsuppgifter innebär ett nära samarbete med andra medarbetare i Servicedesk där ni tillsammans löser användares IT-problem. Rollen är dynamisk och bjuder på variationsrika arbetsdagar med stora möjligheter att utveckla dina yrkeskunskaper.

arbetstider.

Heltid.

kvalifikationer.

Krav:
- Du är van att ge råd och hjälp vid tekniska problem- Du är van att identifiera hårdvaruproblem
- Du är van att göra en bedömning och vid behov skicka kunder vidare till 2nd line Support
- Du är van att arbeta med Active Directory och Office 365 och en god generell förståelse för IT-relaterade problem

erfarenhet.

- Du har tidigare erfarenhet av att arbeta med arbeta med 1st Line Support

ansökan.

Vi kommer att ta emot ansökningar löpande. Om du har frågor om tjänsten kontakta joanna.hansson@randstad.se 

om Randstad.

Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden.

Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.

https://www.randstad.se